قیمت شیرگازی استارکو لیست قیمت شیرگازی استارکو

قیمت شیرگازی استارکو

در این مقاله قصد داریم در مورد قیمت شیر گازی استارکو مطالبی را به خریداران و همکاران محترم ارائه دهیم .

شرکت استارکو در سال 1360 تاسیس شده است که توانسته گام مهمی در صنعت شیر آلات برنجی ، تولیدات صنعتی و فناوری مدرن بردارد به گونه ای که الان یکی از برند های معتبر و خوش نام حال بازار ایران می باشد .

قیمت شیرگازی استارکو با جدیدترین طراحی های روز دنیا تولید می شود ، با توجه به این که امروزه صنعت شیرسازی بسیار مورد توجه لوله کشان ساختمانی و تجاری قرار گرفته است در این مقاله می خواهیم در مورد یکی از پر کاربرد ترین نوع شیر آلات گازی به نام  قیمت شیرگازی استارکو توضیحاتی را ارائه دهیم .

قیمت شیر گازی استارکو با بهترین متریال ساخته می شود ، این شیر که از آلیاژ برنج تولید شده است در صنعت و تجارت وساختمان سازی نقش مهمی را ایفا می نماید .

شیرگازی استارکو دارا ی سایزهای متفاوتی می باشد به همین علت قیمت شیرگازی استارکو با توجه به نوع اندازه آن ها فرق می کند ، جهت دریافت قیمت شیر گازی استارکو با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید .

قیمت شیر گازی استارکو با توجه به کیفیت بالای آن و هم چنین مقاومت بالا در برابر فشار های وارد از سیالات بسیار مقرون به صرفه می باشد ، به طوری که می تواند در دراز مدت کارایی قابل قبولی از خود نشان دهد .

همان طور که اشاره کردیم قیمت شیر گازی استارکو که از آلیاژ برنج تولید شده است زرد رنگ بوده و دارای یک اهرم می باشد ، این دسته روی بدنه قیمت شیر گازی استارکو نصب می شود و با چرخش ربع گرد باعث ورود و خروج مایعات و گاز به داخل خطوط لوله می شود .

نکته مهم این که پوشش رنگ دسته قیمت شیر گازی استارکو قرمز می باشد و این موضوع یعنی این که برای خطوط گاز، مورد استفاده قرار می گیرد .

باید توجه داشته باشیم که  اهرم شیر را کامل باز نگه داریم و یا کامل ببندیم چرا که اگر به صورت نیمه باز قرار گرفته شود در دراز مدت ، دچار خوردگی خواهد شد و دیگر نمی تواند وظیفه ی خود را به درستی انجام دهد .

خرید شیرگازی استارکو

یکی از دلایلی که باعث بالا رفتن قیمت شیر گازی استارکو می شود ساچمه داخلی آن می باشد ، که معمولا از نوع 2/1 می باشد .

معمولا قیمت شیرگازی استارکو در مناطق جنوبی که دارای فشار گازی بالایی می باشند استفاده می شود ، به دلیل این که قیمت شیر گازی استارکو به صورت یک شیر گازی فشار قوی تولید شده است .

انواع سایزهای قیمت شیرگازی استارکو

. 4/3 اینچ

. 2/1 اینچ

. 1 اینچ

. 4 / 11 اینچ

. 2 /11 اینچ

2 اینچ

هنگام خرید قیمت شیرگازی استارکو دقت نمایید که از نمایندگان استارکو خرید داری کنید ، که هم می توانند به شما مشاوره دهند و هم این که در خرید قیمت شیر گازی استارکو شما را راهنمایی بفرمایند .

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.